بروزرسانی: 24 آبان 1404
Sam Michelson در مورد هدف جستجو، ویژگی ها و مدیریت شهرت
مردم اغلب در مورد شهرت آنلاین خود به عنوان اطلاعاتی که می خواهند منتشر کنند فکر می کنند، اما نباید این کار را انجام دهند. اما ویژگی های جستجویی وجود دارد، مانند اینکه مردم نیز می پرسند و چیزهایی که Google در آنجا نشان می دهد باید در بالای آنها باشید. بنابراین آنها بسیاری از نتایجی که از افراد درخواست می کنند و سایر ویژگی ها را تجزیه و تحلیل می کنند.

بحث انجمن در یوتیوب.
منبع
همچنین به طور خلاصه در مورد Google Discover ORM صحبت کردیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سام مایکلسون، مراجعه کنید پنج بلوک و او را پیدا کنید لینکدین است.
آن ها به این داده ها نگاه کردند تا هدف جستجوگران را در مورد درخواست های مشتری خود ترسیم کنند. آنها می توانند الگوهایی را پیدا کنند که در آن مقالات بلومبرگ جایگزین مقالات فوربس شود. همچنین در Google Local به پرسش و پاسخ گوگل اشاره کردیم. همچنین کنسول جستجوی گوگل برای داده ها و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. او با جمع آوری جستجوی Google به پانل دانش، قطعه های برجسته، سایر ویژگی های جستجو نگاه می کند.
شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه های برنامه ریزی شده با SEO و SEMS دارم، که نمی خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید - و قول می دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=icp9uEUlpQ4[/embed]
در بخش اول، ما در مورد اینکه سم مایکلسون کیست و تکنیک های توسعه کسب و کار او صحبت کردیم. در بخش دوم، ما به نرم افزار CRM و نحوه استفاده از آن، از جمله نگاهی به یک نرم افزار جدید برای مدیریت شریک، پرداختیم. سپس در قسمت سوم به قیمت گذاری خدمات شما می پردازیم و در قسمت چهارم در مورد منابع انسانی صحبت می کنیم. در قسمت پنجم، ما در مورد به روز رسانی الگوریتم گوگل صحبت می کنیم، و اکنون بیشتر در مورد هدف و ویژگی های جستجو صحبت می کنیم.
نویسنده: تیم تحریریه خدایار