در ابتدا برای ارسال خبرنامه طراحی شده بود، امروزه تنها 31 درصد از مشتریان از Sendinblue منحصراً برای این منظور استفاده می کنند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

از نرم افزار ایمیل تا یک CRM: از Sendinblue تا Brevo!
البته منشور گرافیک نیز به طور کامل بازنگری شده است.
در واقع، اولین برنامه ماهانه پرداختی اکنون به 19 یورو در ماه (در مقایسه با 25 یورو در ماه) می رسد، برنامه دوم ارائه شده تاکنون از 65 یورو در ماه برای قسمت خود به 45 یورو در ماه می رسد، یعنی نزدیک به 25 درصد کاهش. .
انتخاب Brevo از کلمه “براوو” الهام گرفته شده است..
در طول سالها، این شرکت با ادغام بازاریابی پیامکی، تنظیم قرار ملاقات، ایجاد صفحه فرود، تماسهای ویدیویی، ایجاد ربات چت و …
اما فراتر از تجربه کاربری و رابط نرم افزاری، قیمت های بروو (سندین بلو سابق) نیز به سمت پایین اصلاح شده است !
قبل از ترک…
Sendinblue یک تغییر نام تجاری و تغییر نام را برای منعکس کردن بهتر ماموریت (و خدمات) در حال تحول خود اعلام کرده است. این شرکت اکنون نام خود را انتخاب کرده است. کوتاه پس از بررسی صدها مورد ارسالی.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
برای اطلاع از قیمت های جدید بروو (سندین بلو) اینجاست.
تغییر برند و نام Sendinblue en Brevo منعکس کننده تحول عمده محصول آنها است که از آغاز به عنوان نرم افزار ایمیل به طور قابل توجهی گسترش یافته است.
با Brevo، جاه طلبی Sendinblue اکنون ارائه پلتفرمی است که تمام عملکردهای مربوط به روابط با مشتری را در بر می گیرد.
چرا «بروو»؟
فراتر از نام، آنچه بیش از همه تغییر می کند، رابط کاربری پلتفرم است که در نظر گرفته شده است ساده تر و روان تر باشد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اگر این مقاله در تغییر نام تجاری از Sendinblue به Brevo شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
Sendinblue که در سال 2012 تأسیس شد، با هدف فعال کردن مشاغل در هر اندازه برای ایجاد و تقویت روابط با مشتری از طریق یک پلت فرم مقرونبهصرفه و آسان برای مدیریت کمپینهای ایمیل بود.
نام جدید ” کوتاه بنابراین قصد دارد به تجسم تبدیل شرکت به یک مجموعه کامل CRM.

این تجسم جشن موفقیت مشتریان آنها و همچنین اعتماد به پتانسیل آنها برای رشد است. برای اینکه این نام منحصر به فرد و پویا باشد، حرف “a” با Sendinblue با “e” (با اشاره به “e” ایمیل؟) جایگزین شده است.