SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به سادگی توضیح داده شده است

این سئو مخفف ” است بهینه سازی موتور جستجو ” که در زبان فرانسوی به معنی ” بهینه سازی موتور جستجو » (OMR).

هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، زیرا به عوامل مختلفی از جمله اندازه و پیچیدگی وب سایت، بودجه و اهداف شما بستگی دارد. با این حال، کارشناسان سئو به طور کلی توصیه می کنند 10 تا 12 درصد از کل بودجه بازاریابی خود را صرف سئو کنید.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.



منبع

بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار “SEO” تکنیکی است که می تواند در یک وب سایت برای بهبود دید سایت در صفحات نتایج جستجوی هر موتور جستجو (Google، Bing، Yahoo، Amazon، Baidu، Naver، Yandex، یوتیوب، پینترست، پلی استور، اپ استور، …).

این روشی برای بهبود رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بدون نیاز به پرداخت هزینه به شرکت برای دیده شدن بهتر است.

در سال 2022، سئو (بهینه سازی موتور جستجو) عملی برای بهبود رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو است. این روشی است برای افزایش دید وب سایت به طوری که در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بالاتر ظاهر شود.

سئو چگونه کار می کند؟

4 پایه سئو
4 رکن سئو در سال 2022

سئو چیست؟ چگونه می توان آن را به سادگی برای کسی توضیح داد که هیچ چیز در مورد ارجاع طبیعی یا، به طور گسترده تر، دیجیتال نمی داند؟ چگونه تخصص سئو خود را برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود توضیح می دهید؟ در این مقاله، هدف ما این است که مفهوم سئو را به آسانی و با تعریفی واضح و دقیق و قابل درک برای همه توضیح دهیم.

تعریف: سئو در بازاریابی دیجیتال چیست؟

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

ما به سختی می‌توانیم آن را کوتاه‌تر و ترکیبی‌تر به‌عنوان یک تعریف برای توضیح نحوه کار ساده سئو کنیم.

چند پاسخ به سوالات متداول برای درک بهتر مفهوم سئو:

سئو در سال 2022 (بهینه سازی موتور جستجو) چیست؟

سه رکن ارجاع طبیعی در گوگل عبارتند از تکنیک، محتوا و نت لینک.

در فرانسه، گوگل بیش از 90 درصد از سهم بازار جستجو را در اختیار دارد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

راه‌اندازی ارجاع طبیعی زمان می‌برد، اما کلیک‌های به‌دست‌آمده از طریق این کانال کسب طولانی‌مدت سودآور کاملاً رایگان هستند (تکنیک‌هایی که برای به دست آوردن یک رتبه‌بندی ارگانیک خوب اجرا می‌شوند زمان نیستند، رایگان نیستند).

برای کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو، توصیه می شود به 4 رکن اساسی در اولویت عمل کنید:

  1. بهینه سازی فنی سایت (پایه ها)؛
  2. ایجاد محتوای با کیفیت از طریق استراتژی بازاریابی محتوا با هدف افراد هدف
  3. به دست آوردن بک لینک های با کیفیت (بک لینک ها از طریق یک استراتژی دقیق نت لینک سازی)؛
  4. UX و بهینه سازی گرافیکی وب سایت (در اینجا در مورد SXO صحبت می کنیم).

هدف از ارجاع طبیعی در موتورهای جستجو چیست؟

دو راه برای ارجاع در نتایج جستجوی گوگل وجود دارد (برای اینکه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل برجسته شود زمانی که کاربر یک جستجو/پرس و جو انجام می دهد):

  • ارجاع پولی (SEA / Google Adwords) : شما از طریق Google Adwords به گوگل پول می دهید تا در بالای نتایج جستجو ظاهر شود. یک برچسب محتاطانه [annonce] این نتایج پولی را از نتایج طبیعی که رایگان هستند متمایز می کند.
  • ارجاع طبیعی (رایگان) : رایگان است، اما برای ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجو باید از هزاران رقیب پیشی بگیرید.

ارجاع SEO (رایگان) در مقابل SEA (پرداخت شده) در یک تصویر

  • نتایج طبیعی رایگان (SEO) در زیر به رنگ سبز نشان داده شده است: بین 7 تا 10 نتیجه طبیعی در هر صفحه وجود دارد.
  • نتایج پولی از طریق Google Adwords با رنگ قرمز نشان داده شده است: در هر صفحه نتیجه Google بین 1 تا 5 نتیجه پولی از طریق Google Adwords وجود دارد.
  • نتایج پولی از طریق Google Shopping به رنگ زرد / نارنجی نشان داده شده است: آنها می توانند این فرم را داشته باشند یا به شکل چرخ فلک از محصولات زیر اولین پیوندهای Google Adwords قرار گیرند.

سئو: چگونه کار می کند و در واقع برای چیست؟

برای بهینه سازی ارجاع طبیعی وب سایت شرکت خود، باید مطمئن شوید که سایت شما به خوبی طراحی شده است، سریع بارگذاری می شود، از مشاوره خوشایند (UX خوب) و آسان برای پیمایش برخوردار است. همچنین باید محتوای باکیفیت و مرتبط با محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید. همچنین، شما باید از سایت های با کیفیت به وب سایت خود لینک بسازید.

هزینه سئو چقدر است؟

این بدان معنی است که از هر 10 کاربر فرانسوی اینترنت 9 نفر در گوگل جستجو می کنند و نه در موتور جستجوی دیگری، بنابراین ما اغلب در مورد سئو گوگل، زیرا متخصصان سئو (SEO / مدیران پروژه سئو / مشاوران سئو) تلاش خود را در درجه اول بر روی گوگل متمرکز می کنند و نه Bing، Yahoo، Qwant، Ecosia یا DuckDuckGo.

سئو، بهینه سازی موتورهای جستجو، ارجاع طبیعی، ارجاع گوگل، ارجاع به سئو، ارجاع رایگان، ارجاع برای موتورهای جستجو، بهینه سازی موتور جستجو، OMR : تمام اصطلاحات آن دقیقاً به معنای یک چیز هستند و بنابراین مترادف هایی هستند که کم و بیش برای تعیین یک چیز استفاده می شود: بهینه سازی یک سایت یا یک نتیجه جستجو به طوری که بتواند رتبه بهتری (بدون پرداخت) در موتور جستجو کسب کند.

تعریف سئو

چرا اغلب برای اشاره به سئو از “Google SEO” صحبت می کنیم؟

سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت است به طوری که در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری کسب کند. هدف از ارجاع طبیعی افزایش دید وب سایت و جذب بازدیدکنندگان واجد شرایط بیشتر است.

3 رکن ارجاع طبیعی در گوگل چیست؟

خوب است بدانید: مراقب باشید، ارجاع طبیعی را می توان در هر نوع موتور جستجو (Amazon، YouTube، Pinterest، La Redoute، Google Play Store، Apple AppStore و غیره) انجام داد. اگرچه تکنیک ها از یک موتور جستجو به موتور جستجوی دیگر متفاوت است، سئو به گوگل محدود نمی شود. سپس در مورد سئوی یوتیوب، سئوی آمازون، ASO (بهینه سازی فروشگاه اپلیکیشن)، …

چرا برای تعیین ارجاع طبیعی از “ارجاع رایگان” صحبت می کنیم؟

اگر این مقاله در تعریف ساده و مقرون به صرفه ما از SEO (ارجاع طبیعی) شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

PS: ناب گرایان زبان مولیر می توانند ما را تشویق کنند که از مخفف OMR برای تعیین سئو استفاده کنیم، اما این اصطلاح به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد (کمی شبیه بحث «دیجیتال» در مقابل «دیجیتال» است).

سئو و همه مترادف های آن:

در برخی از کشورها، که گوگل اولین موتور جستجو نیست (آنها نادر هستند)، مانند در چین با بایدو، در روسیه با Yandex، در کره جنوبی با Naver، سئوکاران باید بهترین شیوه های خود را برای بهینه سازی سایت های خود برای این جستجوهای دیگر تطبیق دهند. موتورها

بنابراین، برای این کار، دو گزینه برای موتورهای جستجو (موتورهای جستجو) در دسترس است:

  1. نمایش تبلیغات مرتبط (از طریق تبلیغات موتورهای جستجو (SEA))؛
  2. مرتبط ترین نتایج جستجوی ارگانیک (غیر پولی) ممکن را نمایش دهید (درک، به احتمال زیاد به سؤال / درخواست / تحقیق ناشی از استفاده از کلمات کلیدی توسط کاربر اینترنت پاسخ می دهد).
معیارهای اصلی که در سئو باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  1. معیارهای فنی : فهرست پذیری و خزیدن سایت و صفحات آن، سرعت زمان بارگذاری، لینک سازی داخلی موثر و غیره.
  2. معیارهای معنایی : محتوای با کیفیت، ارتباط محتوا با هدف جستجو، کیفیت ارائه اطلاعات، استفاده از کلمات کمیاب و غیره.
  3. معیارهای اقتدار و محبوبیت : تعداد و کیفیت دامنه های ارجاع دهنده، تعداد بک لینک های با کیفیت با انکرهای غیر بهینه، تخصص نویسندگان سایت در مورد موضوع مورد بررسی، …

چگونه مرجع طبیعی وب سایت شرکت خود را بهینه کنیم؟

با این حال، برخی از کارشناسان موافقند که در حال حاضر چهارمی وجود دارد: UX (تجربه کاربر).

معیارهای اصلی در سئو چیست؟

بنابراین سئو تمام تکنیک ها و رویکردهای لازم برای قرار دادن در یک وب سایت را گرد هم می آورد تا بتواند موقعیت خوبی در نتایج جستجوی ارگانیک (غیر حمایت مالی) موتورهای جستجو داشته باشد.، هر چه که هستند.

PS: اگر مایل به دریافت قیمت برای یک سرویس مرجع طبیعی هستید، در تماس با وینسنت بروساس از طریق Linkedin تردید نکنید. او می‌تواند به شما یک ممیزی مصنوعی رایگان، سپس پیشنهادی متناسب با بودجه و اهداف شما ارائه دهد (ما منحصراً با فریلنسرهای متخصص متخصص در ارجاع طبیعی کار می‌کنیم).

SEO در ویدیو توضیح داده شده است:

بطور مشخص، سئو مجموعه ای از نکات برای بهینه سازی در سایت (SEO در سایت) و خارج از سایت (SEO خارج از سایت) به منظور بالا رفتن هرچه بیشتر در نتایج جستجوی طبیعی (بدون پرداخت) است. موتورهای جستجو (گوگل، بینگ، یاهو، بایدو، یاندکس و غیره).

این اصل ارجاع طبیعی هدف اصلی موتورهای جستجو این است که به کاربران خود یعنی کاربران اینترنتی بهترین پاسخ ممکن را به قصد جستجوی خود که از طریق چند کلمه کلیدی یا یک سوال فرموله می شود ارائه دهند.