TikTok افزونه های تعاملی را برای (حتی) تبلیغات جذاب تر معرفی می کند

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

افزونه‌های تعاملی توجه مخاطبان شما را به صفحه TikTok خود جلب می‌کنند، اما نه به هر حال: در تمام صفحه، با صدا فعال.

منبع

افزونه‌های تعاملی راهی برای جلب توجه کاربران با تشویق تعاملات و در نتیجه افزایش شانس تبدیل ارائه می‌کنند.

افزونه های تعاملی، چگونه کار می کنند؟

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

همچنین می‌توانید تبلیغات In-Feed خود را با این کار بهبود ببخشید با استفاده از افزونه های استاندارد یا پریمیومبسته به اهداف شما:

  • اگر می خواهید به اهداف بازاریابی کم قیف، مانند افزایش کلیک و تبدیل، دست یابید، افزودنی های استاندارد عالی هستند.
  • از سوی دیگر، افزونه های ممتاز به دستیابی به اهداف گسترده تر کمک می کنند: آگاهی از برند و ایجاد جامعه.

افزونه های تعاملی مختلف

استانداردها

کارت نمایش با تصاویر جذاب (و روی برند) کلیک ها را جذب کنید. از این افزونه ها برای برجسته کردن پیام های مهم، اشتراک گذاری پیشنهادها یا هدایت ترافیک به سایت یا برنامه خود استفاده کنید.
برچسب کد هدیه با انگیزه های ویژه ای که خریداران جدید را هیجان زده می کند و علاقه مشتریان فعلی شما را دوباره بر می انگیزد، تبدیل ها را افزایش دهید و وفاداری مشتری را ایجاد کنید.
برچسب رای گیری روابط خود را با جامعه خود تقویت کنید تشویق مشارکت عمومی. شما می توانید نظرسنجی، آزمون و یا جمع آوری بازخورد از مخاطبان خود انجام دهید.
برچسب شمارش معکوس ایجاد حس FOMO (ترس از دست دادن) در مورد رویدادهای آینده یا در حال انجام، با استفاده از یک تایمر بصری پیمایش. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در مورد رویدادهای فعلی یا آینده هیجان ایجاد کنید.

Les Premium

ویترین بازشو محصول خود را با یک عنصر بازشو برجسته کنید با کلیک بر روی تبلیغ شما، کاربران را تشویق کنید تا اقدام کنند و از طریق قیف تبدیل پیشرفت کنید.
ژست با حرکات غافلگیرکننده ای که مشارکت را تشویق می کند، لذت تضمین شده را برای مخاطبان خود تضمین کنید. وقتی کاربران بر اساس آن عمل می کنند، کارتی که اطلاعات یا پاداشی را نمایش می دهد ظاهر می شود و آنها را به صفحه فرود شما هدایت می کند.
Super Like 2.0 توجه مخاطبان خود را با نمادهای شناور جلب کنید زمانی نمایش داده می شود که کاربران با تبلیغ شما تعامل داشته باشند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که پس از نمایش افکت Super Like، یک کارت پاپ‌آپ را نمایش دهید و از کاربران می‌خواهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما به صفحه فرود بروند.

آیا این ابزارهای جدید واقعاً مؤثر هستند؟

داده ها

TikTok اخیراً از راه اندازی جهانی افزونه های تعاملی (ویژگی های تعاملی) برای تبلیغات In-Feed خبر داده است. این پیشنهاد جدید به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا تعامل خود را با کاربران بهبود بخشند. اما چگونه؟ و چه کسی می تواند از آنها استفاده کند؟ ما در این مقاله به سوالات شما پاسخ می دهیم!

ویدیوی Actu Tiktok

ویژگی با هدف افزایش تعامل کاربران

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

قبل از ترک…

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

اگر این مقاله در les Interactive Add-Ons شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

این شرایط تعامل برند را تقویت می کند و تعاملات را تشویق می کند.

عملکرد افزونه های تعاملی باید تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا تعامل خود را با کاربران بهبود بخشند. اما چگونه؟

با توجه به داده های ارائه شده توسط TikTok به دنبال یک مطالعه، بله، افزونه های تعاملی موثر هستند. تعاملات برند (کاربرانی که با تبلیغات برند تعامل داشتند) عبارتند از:

  • 350٪ احتمال بیشتری برای بازدید از فروشگاه برند دارد
  • احتمال خرید یک محصول یا خدمات از برند 150 درصد بیشتر است
  • احتمال بازدید از وب سایت برند یا دانلود اپلیکیشن 40 درصد بیشتر است

خیلی ساده، به لطف عناصر بصری، مانند:

  • پاپ آپ های آن
  • برچسب های دس
  • بسیاری از افزودنی های خلاقانه دیگر

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

این روش جدید برای تبلیغ در TikTok است در حال حاضر موجود است، در سراسر جهان.

خوب است بدانید: افزونه‌های تعاملی با کمپین‌های متمرکز بر نصب برنامه، تبدیل‌ها، دسترسی و فرکانس (ترافیک، بازدیدهای ویدیو) سازگار هستند.