TikTok در حال کاهش به عنوان یک پلت فرم جستجوی تجارت الکترونیکی است


آیا به دنبال بهینه سازی استراتژی تجارت الکترونیک خود هستید اما آیا در مواجهه با تکامل مداوم پلتفرم ها گم شده اید؟ آیا نمی دانید تلاش های بازاریابی و تبلیغات خود را کجا متمرکز کنید؟ مطالعه ای که امروز ارائه می کنیم ممکن است شما را شگفت زده کند. اگر هنوز بر این باورید که TikTok پلتفرم مورد استفاده برای تجارت الکترونیک است، وقت آن رسیده که در گزینه های خود تجدید نظر کنید. دریابید که کدام پلتفرم ها در حال حاضر بر بازار تسلط دارند!

actu TikTok

زمینه مطالعه

علوم مدنی آ نظرسنجی از خریداران آنلاین ایالات متحده روی آنها نقطه شروع برای تحقیق آنلاین محصولات. دقیقاً از آنها پرسیده شد: «هنگام خرید آنلاین یک محصول، معمولاً از کجا شروع به تحقیق در مورد محصولات می کنید؟ »

مطالعه علم مدنی برای شروع تحقیقات آنلاین مصرف کننده در تجارت الکترونیک
مطالعه علم مدنی برای شروع تحقیقات آنلاین مصرف کننده در تجارت الکترونیک

L’مطالعه بر اساس بود 5 638 پاسخ می دهد دریافت شده بین 6 و 26 ژوئن در مقایسه با 4643 پاسخ دریافت شده بین 20 و 22 اوت.

آمازون به طور قابل توجهی از TikTok به عنوان پلت فرم جستجوی تجارت الکترونیک ترجیحی پیشی می گیرد

غول خرده فروشی آنلاین آمازون، می داند الف افزایش محبوبیت آن به عنوان نقطه شروع برای جستجوی محصول، از جمله در میان افراد جوان. مطالعه اخیر CivicScience به یک روند شگفت انگیز اشاره می کند: به نظر می رسد کاربران TikTok به طور فزاینده ای برای نیازهای تجارت الکترونیک خود به آمازون روی می آورند.

پدیده آمازون: نقطه توجه برای برندها

آمازون تایید شده یک بار دیگر آن موقعیت غالب در اکوسیستم تجارت الکترونیک.

حتی باجاه طلبی TikTok از توسعه دهد آ تجارت الکترونیک 20 میلیارد دلاری، پلت فرم به اشتراک گذاری ویدیو به نظر نمی رسد هنوز عامل بزرگی در ایالات متحده نیست.

برندها باید این واقعیت را در هنگام هدایت استراتژی های بازاریابی و تبلیغات خود در نظر بگیرند.

آمازون و گوگل در شروع جستجوی محصول تسلط دارند

  • آمازون: 49% (در مقایسه با 46 درصد در سال 2022)
  • گوگل: 34% (در مقابل 35 درصد در سال 2022)

علاوه بر این، آمازون به آن تسخیر نسل های جوان با برخی از تقویت ها مربوط به 45 درصد برای 18-24 سال et 44 درصد برای 25-34 سال.

TikTok محبوبیت خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد

که در علیرغم اینکه در سال 2022 به اوج خود رسید، TikTok امسال با یک “نزول” روبرو شده استبه ویژه در میان نسل های جوان:

  • نسل Z (18 تا 24 سال): کاهش از 18% به 11%
  • جوان هزاره (25-34 ساله): کاهش از 10٪ به 5٪.

این اکثر افرادی که جستجوی محصول خود را در TikTok شروع می کنند، اینستاگرام یا ردیت دارند بین 18 تا 34 سالCivicScience می گوید.

نتیجه گیری از مطالعه

بنابراین مطالعه نشان می دهد که علی رغم تلاش های TikTok برای توسعه پلت فرم تجارت الکترونیکی خود، آمازون و گوگل همچنان رهبران بلامنازع در این زمینه هستند. TikTok برای معکوس کردن این روند و تثبیت خود به عنوان یک بازیگر قوی تجارت الکترونیک با یک چالش بزرگ روبرو است.

قبل از ترک…

اگر این مقاله در مطالعه ای در مورد کاهش محبوبیت TikTok به عنوان یک پلت فرم جستجوی تجارت الکترونیک شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع