TikTok موفق می شود غول متا را که اکنون به دنبال جذاب ماندن است، تحت فشار قرار دهد


و اگر چند سال پیش، در قلب دهه 2010، کسی به شما می گفت که فیس بوک توسط یک شبکه اجتماعی دیگر احساس خطر می کند، آیا اظهارات آنها را باور می کردید؟ غیرممکن است، فیس بوک غول شبکه های اجتماعی است. و با این حال، برای چند سال، TikTok خود را در زندگی روزمره کاربران تحمیل کرده است، به حدی که تمام پلتفرم های دیگر از آن الهام می گیرند: فیس بوک، اینستاگرام، توییتر… چگونه متا به دنبال تجدید خود برای باقی ماندن یک رقیب است. در مورد این شبکه اجتماعی جدید چینی جدی هستید؟ آخرین به روز رسانی مربوط به موارد واقعی است … بیا، ما توضیح خواهیم داد!

چرا TikTok رقبای خود را نگران می کند؟

TikTok بین ایجاد آن در سال 2016 و افزایش شهاب‌سنگ آن در سال‌های اخیر، اکنون به یک پلتفرم رسانه اجتماعی بیش از محبوب تبدیل شده است، و با میلیاردها کاربر ماهانه، به یک پلتفرم رسانه اجتماعی تبدیل شده است. منبع نگرانی برای سایر شبکه های اجتماعی.

تهدید اصلی TikTok آن است رویکرد منحصر به فرد به تجربه کاربر. برخلاف پلتفرم های رسانه های اجتماعی سنتی مانند فیس بوک و توییتر، TikTok کاربران را تشویق به ایجاد و اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه می کند.

این نوع محتوا فوق العاده جذاب است و ثابت کرده است که در جذب تعداد زیادی کاربر موثر است.

با پیوستن افراد بیشتری به این پلتفرم، به طور بالقوه می تواند کاربران دیگر شبکه های اجتماعی را جذب کند.

بنابراین بزرگترین نگرانی سایر شبکه های اجتماعی این است که TikTok می تواند به پلتفرم غالب برای تعامل آنلاین تبدیل شود.

در این مورد، تمام پلتفرم های دیگر می توانند متحمل ضررهای قابل توجهی از نظر کاربران و درآمد تبلیغاتی می شود.

actu TikTok

آخرین به روز رسانی متا: ساده سازی ساخت Reals در فیس بوک

چرا ؟

هدف، البته، این است فرمت اشتراک گذاری TikTok را تا حد امکان بازتولید کنید، یعنی ویدیوهای کوتاه (اگرچه اکنون شبکه اجتماعی چینی دست کاربران خود را برای اشتراک گذاری ویدیوهای چند دقیقه ای باز می گذارد).

متا پس از انتشار گزارشی بیش از 20 صفحه در مورد بهترین راه های ایجاد ویروس های واقعی، به دنبال این است که ایجاد قالب واقعی را ساده کنید، برای’کاربران خود را تشویق کند برای چند برابر کردن خلاقیت‌هایشان و در نتیجه زمان صرف شده روی سکو.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

به طور خلاصه، چرا متا به دنبال ساده سازی ایجاد واقعیات خود است؟ برای بازتولید آنچه با رقیب اصلی خود کار می کند.

actu-reel-facebook
فیس بوک واقعی در فید خبری

اظهار نظر ؟

اگر فرمت واقعی به طور گسترده در اینستاگرام مورد استفاده قرار گرفته باشد، در فیس بوک موفقیت مشابهی نداشته است، زیرا کاربران تمایل دارند برای ایجاد این نوع فرمت، به نفع اینستاگرام یا تیک تاک، آن را کنار بگذارند. متا سپس به دنبال راه حلی برای جذب کاربران جدید به فیس بوک، حتی زمانی که اعداد واقعی در میان باشد.

اما پس از آن متا چگونه به کاربران خود پیشنهاد می دهد تا به راحتی اعداد واقعی را در فیس بوک ایجاد کنند؟

به روز رسانی ارائه شده توسط این پلتفرم نسبتاً ساده است و باید اعتراف کنیم که بسیار کاربردی است:

  • اکنون می توانید محتوای منتشر شده در حساب کاربری خود را به واقعی تبدیل کنید، چه یک مطلب، عکس یا پست ویدیویی باشد.
  • اما، اگر ترجیح می دهید، می توانید به طور مستقیم ویدیو را از دستگاه خود وارد کنید و آن را به واقعی تبدیل کنید در ضربه زدن یک انگشت

قبل از ترک…

آیا این به‌روزرسانی جدید برای بازیابی محبوبیت چند سال پیش فیسبوک کافی است؟ یا آیا TikTok در حال حاضر تأثیرگذارترین شبکه اجتماعی در بین کاربران رسانه های اجتماعی است؟ شما چی فکر میکنید ؟ منتظر نظرات شما در نظرات هستیم 😊

اگر این مقاله در رقابت بین TikTok و Facebook شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع