TikTok پر از تبلیغات مخفی است


در بهار 2020، چندین اکانت بزرگ و خانوادگی TikTok ویدیوهایی را منتشر کردند که در آن با دوستان و اعضای خانواده خود شوخی می کردند. همه آنها از اسباب‌بازی‌های فروشگاه Basic Fun!’s Joker Prank Shop استفاده می‌کردند، و همه ویدیوها به‌طور برجسته نشان می‌دادند که کالاها را در Walmart محلی خود می‌خرند.

پست‌ها مطمئناً مانند تبلیغات به نظر می‌رسند، اما تعداد کمی از آنها نشان می‌دهند که سازندگان آنها برای تبلیغ اسباب‌بازی‌ها به مخاطبان آسیب‌پذیر، یعنی بچه‌ها، پول دریافت کرده‌اند.

به نظر می رسد تعداد کمی از طرفین علاقه مند به دانستن یا پیروی از قوانین باشند.

TikTok پر از محتوای حمایت شده مخفی یا sponcon است. حتی برخی از بزرگترین حساب های آن تبلیغات پولی را به درستی برچسب گذاری نمی کنند.

این مشکل منحصر به TikTok نیست. اینستاگرام بوده است معامله با آن برای سال‌ها، به برندها زمان زیادی می‌دهد تا قبل از ظهور TikTok، استراتژی‌های تبلیغاتی اینفلوئنسر را کشف کنند. زمانی که پلت فرم فقط یک سال از عمرش گذشته بود، همینطور بود در حال حاضر غرق در محتوای حمایت‌شده – برخی برچسب‌گذاری شده‌اند، برخی نه.

اما به نظر می رسد مشکل تبلیغاتی فاش نشده TikTok بسیار بد است. برنامه است معتقد به خصوص اعتیاد آور باشد، با خرج کردن کاربران زمان بسیار بیشتری در TikTok نسبت به برنامه های رقبا.



منبع