YouTube (به زودی) به سازندگان شلوارک بهتر پرداخت خواهد کرد!

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

YouTube از این فرصت استفاده کرد و پایان صندوق Shorts را برای سال 2023 اعلام کرد. (این صندوق، که وسیله ای کم درآمد برای سازندگان بود، فقط باید توسط چند کاربر یوتیوب وجود نداشته باشد…).

اگر همچنین در نظر داشته باشید که اکنون 1.5 میلیارد کاربر یوتیوب ماهانه محتوای Shorts را مشاهده می‌کنند (منبع: راهنمای YouTube Shorts) و در طول سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده‌اند، به وضوح می‌توانید از این طریق محتوای خود را در YouTube و کسب درآمد از محتوای خود تقویت کنید. پیشنهاد توسعه

به‌روزرسانی: پس از افشای اطلاعات، YouTube رسما تأیید کرده است که برای واجد شرایط بودن برای این برنامه جدید کسب درآمد باید به چه سطوحی رسید.

دومی مطمئناً باید از قالب‌های تبلیغاتی جدید (و فعلی) TikTok الهام گرفته شود (بدون ذکر استوری / حلقه‌های حمایت‌شده اینستاگرام و فیس‌بوک).

اگر این مقاله در مورد کسب درآمد از کانال های یوتیوب منتشر کننده شورت را دوست داشتید، در اشتراک گذاری آن درنگ نکنید و برای دریافت مقالات بعدی ما در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید.

همه اینها می‌تواند YouTube Shorts را برای سازندگان ویدیوهای کوتاه به چشم‌انداز بسیار جذاب‌تری تبدیل کند (و در نتیجه پادشاه فعلی صنعت: TikTok؟) را تحت الشعاع قرار دهد.

فرمت های جدید تبلیغات YouTube به زودی عرضه می شود؟

اگر YouTube قصد دارد در عرض چند هفته / ماه از Shorts درآمد کسب کند، مطمئناً یک یا چند قالب تبلیغاتی جدید YouTube به زودی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش ها چی یوتیوب به زودی گزینه جدیدی برای کسب درآمد مستقیم برای YouTube Shorts اضافه خواهد کرد، که به سازندگان محتوای کوتاه مسیر مستقیم تری را می دهد با شورت های YouTube خود درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از YouTube Shorts: 45٪ از درآمد تبلیغات به زودی به سازندگان اهدا می شود؟

شورت کسب درآمد یوتیوب

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.



منبع

این سازندگان باید در مجموع 1000 مشترک و 10 میلیون بازدید از Shorts در 90 روز گذشته داشته باشند تا واجد شرایط برنامه شریک جدید باشند. و به “ویژگی های انحصاری” دسترسی پیدا کنید.

این الزامات احتمالاً با Shorts سازگار نیستند، جایی که کل زمان تماشای آن به طور کلی بسیار کمتر است، در حالی که کاهش تعداد مشترکین به سازندگان جدید اجازه می‌دهد تا انگیزه مالی برای ایجاد YouTube Shorts داشته باشند.

یوتیوب تبلیغات در Shorts را با توجه به ضبط صوتی یک جلسه داخلی و دو نفر آگاه در مورد موضوع معرفی خواهد کرد. به گفته یکی از این افراد، این شرکت قصد دارد 45 درصد از پول تبلیغات را به سازندگان بپردازد. سازندگان یوتیوب به طور سنتی 55 درصد از پول را از تبلیغات نمایش داده شده قبل و در طول ویدیوهای خود دریافت می کنند. »

نیویورک تایمز

بر اساس این منابع داخلی، یوتیوب‌برهایی که شورت را منتشر می‌کنند، می‌توانند منابع مختلف درآمد فعلی خود را با یک رشته جدید به کمان خود تکمیل کنند: تبلیغات در شورت ها و 45 درصد از گردش تبلیغاتی ایجاد شده توسط YouTube در ویدیوهای آنها که به آنها اهدا می شود..

دسترسی ساده شده به برنامه شریک YouTube به زودی؟

طبق یک سند صوتی داخلی فاش شده، YouTube همچنین مانع ورود YouTube Partner Program را کاهش خواهد داد، که اجازه خواهد داد سازندگان بیشتری از تبلیغات YouTube درآمد کسب می کنند.

در حال حاضر، در 12 ماه گذشته باید در مجموع به 4000 ساعت بازدید عمومی در کانال خود برسید تا بتوانید از ویدیوهای خود از طریق تبلیغات YouTube کسب درآمد کنید. همچنین باید بیش از 1000 مشترک داشته باشید تا در بین سازندگان مجاز به کسب درآمد از ویدیوهای خود باشید.

YouTube به زودی گزینه‌های جدیدی برای کسب درآمد برای سازندگان ویدیوهای کوتاه عمودی (YouTube Shorts) ارائه می‌کند. آیا این می تواند ضربه مهلکی به TikTok و رهبری ویدیویی کوتاه آن باشد؟