همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
YouTube از این فرصت استفاده کرد و پایان صندوق Shorts را برای سال 2023 اعلام کرد. (این صندوق، که وسیله ای کم درآمد برای سازندگان بود، فقط باید توسط چند کاربر یوتیوب وجود نداشته باشد…).
اگر همچنین در نظر داشته باشید که اکنون 1.5 میلیارد کاربر یوتیوب ماهانه محتوای Shorts را مشاهده میکنند (منبع: راهنمای YouTube Shorts) و در طول سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بودهاند، به وضوح میتوانید از این طریق محتوای خود را در YouTube و کسب درآمد از محتوای خود تقویت کنید. پیشنهاد توسعه
بهروزرسانی: پس از افشای اطلاعات، YouTube رسما تأیید کرده است که برای واجد شرایط بودن برای این برنامه جدید کسب درآمد باید به چه سطوحی رسید.
دومی مطمئناً باید از قالبهای تبلیغاتی جدید (و فعلی) TikTok الهام گرفته شود (بدون ذکر استوری / حلقههای حمایتشده اینستاگرام و فیسبوک).
اگر این مقاله در مورد کسب درآمد از کانال های یوتیوب منتشر کننده شورت را دوست داشتید، در اشتراک گذاری آن درنگ نکنید و برای دریافت مقالات بعدی ما در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید.
همه اینها میتواند YouTube Shorts را برای سازندگان ویدیوهای کوتاه به چشمانداز بسیار جذابتری تبدیل کند (و در نتیجه پادشاه فعلی صنعت: TikTok؟) را تحت الشعاع قرار دهد.
فرمت های جدید تبلیغات YouTube به زودی عرضه می شود؟
اگر YouTube قصد دارد در عرض چند هفته / ماه از Shorts درآمد کسب کند، مطمئناً یک یا چند قالب تبلیغاتی جدید YouTube به زودی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
روزنامه نیویورک تایمز گزارش ها چی یوتیوب به زودی گزینه جدیدی برای کسب درآمد مستقیم برای YouTube Shorts اضافه خواهد کرد، که به سازندگان محتوای کوتاه مسیر مستقیم تری را می دهد با شورت های YouTube خود درآمد کسب کنید.
کسب درآمد از YouTube Shorts: 45٪ از درآمد تبلیغات به زودی به سازندگان اهدا می شود؟

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.